lycklig.

Idag är den en sån här dag när allt bara spritter i kroppen. Jag känner mig jätteglad och allt känns roligt!:)
 Jag började morgonen med att vara på banken och fixa med lite försäkringar & efter det så var det dax för det tredje & sista observationstillfället på H. Idag fick jag följa med på 2-3åringarnas utflykt. Helt underbart. Efter de här tre dagarnas observationer så har jag bestämt mig var mina barn ska få vara den dagen de börjar på dagis. Det är egentligen ett väldigt lätt val. När den dagen väl kommer så är det bara att hålla tummarna på att det finns någon plats!:)

Idag är det Andreas födelsedag & redan inatt fick han öppna sina paket. 00.02 ca;P Då kunde jag inte hålla mig längre:) Han fick en tröja & ett presentkort på en massage. Jag tror att han blev riktigt nöjd faktiskt. Tröjan var jag lite osäker på om han skulle kunna ha. Men den passade perfekt! Så ikväll är vi utbjudna av hela ligan (Mamma, Janne, Birger, Barbro, Rigmor, Micke, Nicke) på Tatung & middag. Det ska bli riktigt gott och trevligt. 
 
Nu ska jag sätta mig med lite skolarbete & sedan ska jag försöka röja lite här hemma. Packa lite och dammtorka lite.

Ha en underbar onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0