frågetecken.

That´s me today. 
Jag känner att denna söndag inte riktigt är någon höjdardag.
Det är många frågor som snurrar runt i huvudet kring skolkompletteringar, jobb, försäkringskassan, skola m.m..
Jag blir inte klok på någonting. Att jag skulle ha gjort kompletteringarna för längesedan är ju kanske inte så svårt att lista ut. Men jag är & har varit så fruktansvärt omotiverad till detta vilket gör det oerhört svårt att verkligen sätta sig & göra bort. Varje gång jag tänker att jag ska sätta mig & göra det så kommer den jobbiga känslan av misslyckande. En känsla som man mer än gärna stöter ifrån sig så snabbt som möjligt. Blir ju kanske inte bättre av att man är lite extra känslig över allt nu för tiden.
Men nu börjar deadlinen närma sig så det är bara att ta tjuren vid hornen.
Sen återstår ju frågan kring skolan & hösten? Hur ska man göra/tänka där?
Sommaren har gått alldelens för fort, jag hänger inte med.

Nu ska jag dra ut min kära sambo som ser ut att vara lite slutkörd efter gårdagens bröllopsfestligheter & åka ut till en stuga där det förhoppningsvis fläktar mer än vad det gör här hemma. Så med böckerna i högsta hugg ska jag sätta mig i en solstol & försöka trigga igång skolhjärnan...



Kommentarer
Postat av: Frida

Jag avundas dig inte vännen men det fixar du! Efter kompletteringarna så får du ett helt långt år hemma med din/a älskling/ar så då behöver du inte ens tänka skola=)!!!

Självklart en date snart! Tänkte om vi ska våldgästa Bea i deras nya hydda?=P

kramisar

2010-08-15 @ 16:00:13
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0