3 veckor.

Lilleman har redan blivit tre veckor gammal & jag tycker att man riktigt ser hur mycket han utvecklas från dag till dag. Även om han för det mesta bara sover & äter:P Det är så mysigt att bara ligga & titta på han när han är vaken & försöker utforska omgivningen. Hur mycket han ser är ju dock en annan femma. I veckan har vi mestadels bara varit hemma. Ante opererade bort en visdomstand i måndags och har varit rätt däckad efter det, nästan direkt han kom hem så fick han närmare 40 graders feber vilket inte var så kul. Men nu är iallfall febern borta men tandvärken är dock kvar. Ursh, jag håller tummarna på att jag aldrig behöver dra en tand sådär! :P
Just nu är både jag & Ante förkylda men vi håller tummarna på att lilleman slipper bli sjuk för det skulle ju vara hur jobbigt som helst både för mamma & för Charlie!
Vi har förresten gjort en rolig sak i veckan & det var att vi var på stan en sväng, jag Charlie & mormor. Premiärturen på stan är avklarad så nu kan jag åka in på stan när som helst. Nu vet jag ju att det går. haha.

Om en stund när ante kommer hem från jobbet så ska vi ta en promenad till kopparstark & fika sen blir det nog inte så mkt mer idag. Jo, vi ska även till Ursviken & hälsa på Jannes mamma så hon ska få se Charlie.
Imorgon blir det full rulle hela dagen. Jag ska först hinna till bodbysund & hälsa på deras julmarknad, sen skynda mig hem för att hinna gå på skyltsöndag här i hamn & på kvällen är vi bortbjudna på middag. Så det blir en hektisk dag både för mig & Charlie. Men det ska vi nog klara av:)

Nä, bäst att göra sig klart så vi kan gå direkt ante kommer hem.
Trevlig helg allihopa!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Men äntligen har han fått dra ut den där förbaskade tanden, visst han har haft problem med den länge?

Nu verkar det i alla fall som att Sebastian börjar bli bättre så då kan vi ju ses nån dag =) Men han ska äta normalt och göra sina behov normalt i minst några dagar innan jag vågar ta han till lilla Charlie

2010-12-05 @ 08:39:55
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/
Postat av: Frida

Ni verkar ha det så mysigt och minst sagt hektiskt hähä men du får gärna höra av dig när du har lite tid för oss också för annars hinner nog lilleman växa ur sin present tror jag=P sköt om er allihopa!!

Många varma kramar=)!!!

2010-12-05 @ 18:20:47
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0