julen 2010

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen på bloggen den senaste veckan, men sedan i torsdags har vi nästan bara varit hemma för att sova. Det blir rätt så mycket flängande när både jag & A har separerade föräldrar. Jag tror faktiskt att det blev rekord i julfiranden i år, hela 5 stycken har vi hunnit med. Först hos svärmor, sen mamma, sen var det hos svärfar, när lisa kom hem blev det att fira hos pappa & igår blev det ännu en gång hos mamma eftersom lisa & johan inte var med på julafton. Men trots att det är lite halvstressigt att hinna med alla så är jag glad att vi ändå har en sån stor familj, och då speciellt med tanke på charlie. Tänk att han redan har så många som nästintill slåss för att hålla i & mysa med honom. Han är så lyckligt lottad. Jag tror nästan att det var Charlie som var höjdpunkten denna jul & det var jättemånga fina paket under granen till vår lilla prins. Och under helgen har lilleman utvecklats en hel del. Nu får vi se allt fler leenden & han rör ständigt på armar & ben. Han börjar vara mer vaken & gör allt för att kunna prata:) Tiden går så fort men jag försöker njuta av varje sekund!

Idag har vi haft besök av Emma & Meja & eftersom temperaturen sjunkigt (?) rejält så blev det en promenad runt skelleftehamn. En väldigt välbehövlig promenad dessutom. Efter all denna julmat & julgodis så behövs det många fler långpromenader tror jag:) Det är alltid lika mysigt att träffa Meja, hon är ju så underbar! Och eftersom jag är hennes fadder så är det minst lika roligt att följa hennes utveckling som det är att följa Charlies. Hon har en speciell plats i mitt hjärta den där lilla tjejen:)

Nu är det nog dags att säga Godnatt & jag hoppas att lilleman bredvid mig vill säga samma sak;)
Godnatt på er!

älskade barn!


Kommentarer
Postat av: e

vilken fin bild :)



jo jag har beställt en därifrån nu.. hoppas den passar för det stod ju nåt att den var som tillbehör till Combi ?? Tänkte att de var nån annan vagn..

2010-12-31 @ 10:17:29
URL: http://finnsisjon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0