lucia.

Lilleman vaknade & ville äta vid 7 & tänk vad glad jag var att han vaknade just då. Då hann jag ju se luciafirandet på tv. De tidigare åren har jag varit i bodbysund & sett på de underbara barnens luciatåg, men inte idag. Så därför är jag glad att C vaknade så jag hann se på tvn. Så vi satt i vardagsrummet och hade det riktigt mysigt, A hade nämligen tänt belysningen i granen innan han åkte på jobbet så morgonen startade underbart!

Annars idag så har jag hunnit med att baka en saffrans sockerkaka & gjort knäck. Jag har tvättat lite kläder & haft främmande av pappa. Så jag tycker faktiskt att jag varit rätt så duktig idag. Jag är nöjd med denna måndag.
En måndag som inte är vilken måndag som helst, Charlie har ju faktiskt blivit en månad gammal idag. Tänk att vi redan fått ha våran lilla prins i en månad♥. Det känns som att det var nyss vi var på BB & såg han för första gången. Tiden går alldelens för fort..! Charlie är fortfarande lika snäll, bara lite hungrigare än tidigare. Det känns som att man inte gör annat än amma han på kvällarna. Men, om han ska växa & bli stor & stark så är det nog bara att gilla läget. haha.

För ett tag sedan vann A en auktion på tradera med 57 klädesplagg till C & idag kom de. Vi sorterade ut det vi ville ha så det blev 22 plagg för 150kr. Riktigt värt. Bara overallen som följde med kostar ju betydligt mer än så. Så nu behöver nog inte lilleman så mycket mer kläder i strl 62 för det mesta som kom idag var i den storleken:)

Nu blir det att lägga sig i soffan en stund & vila. För imorgon blir det en stadsrunda med Emma & Meja♥:)



 
Dagens knäck & sockerkaka!





♥Jag älskar dig!♥


Kommentarer
Postat av: Frida

Det blir jättebra!!=) Ses då!

Kramar

2010-12-15 @ 12:50:07
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0