komiskt.

Ja, nu har mina samtal och brev från Alfakassan slutat att göra mig irriterad & arg. Nu skrattar jag bara åt allt.
Fick, ännu, ett samtal från L som berättade att mitt ärende inte var komplett bla. bla. bla.
Jag kände då att jag först blev lite arg & berättade att jag visst skickat in allt som de velat ha osv, vilket jag då inte gjort. Så hon berättade klart & tydligt vad jag inte kommit in med för handlingar och en massa andra saker. haha. Kassakorten som de terrar mig med ska jag inte ens fylla i. Vilket iofs är rätt vettigt.
Så, tack Alfakassan för att ni satt ett leende på mina läppar idag. Jag kan nämligen tänka mig att det inte händer speciellt ofta! haha

Tack Bea för en trevlig förmiddag på skeria & du, körkortet var i börsen;P

Kram på er alla!:)

Kommentarer
Postat av: Bea

Menduu så bra! Det är en lite jobbig grej att ha borta! :P Tack själv :) Kram

2010-01-18 @ 12:59:51
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0