fikadate.

Tjejer, nu börjar det vara på tok för längesen vi träffades & skvallrade av oss. Vad säger ni om onsdag? Jag kommer troligtvis att jobba både mån & tis nämligen.

Idag när jag har jobbat klart så väntar en trevlig vistelse på arbetsförmedlingen.. suck. Jag känner redan nu hur segt & tråkigt det kommer vara. Jag ska ju ändå bara vara arbetslös till den 21 juni så det är ju bara någon vecka. Meen, det måste göras så det är likabra att göra det på en gång.

Nu måste jag äta min frukt innan det är sista lektionen för i veckan med de små trollen:)

Kommentarer
Postat av: Bea

Jomen onsdag funkar nog för mig :)

2010-06-04 @ 11:42:33
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0