what to do?

Ante har just farit till jobbet & är borta till närmare åtta. Det betyder alltså att jag har en massa timmar på mig att göra lite skolarbete. Men, frågan är ju bara vad jag egentligen ska göra? Frågeställningen är inskickad.. sen då?
Kanske fortsätta läsa så att man iaf har någonting att komma med på diskussionen på måndag? Ja, det får väl bli så.. Sen hade jag faktikst tänkt försöka ta mig ut på en promenad också. Det var alldelens för längesedan nu..

Nä, nu gräver jag ner mig i Barndomspsykologi.... igen...


Kommentarer
Postat av: Moa

Jag tycker att du ska unna dig att bara slappa! Ni får inte slita ut er!! Kraam!

2010-03-04 @ 11:24:18
URL: http://moawestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0