kokar vatten.

Ja, även om det känns lite bökigt så är det väl bäst att koka vattnet ändå. Vi vill ju inte att lillprinsen ska bli dålig! Sen vore det skönt också om det faktiskt var någonting med vattnet så att det åtgärdas, för det verkar ha varit väldigt mycket konstiga sjukdomar & så nu på sistonde. Majsjuka eller ont i magen är aldrig roligt så det vill vi ha bort. Nu.

Annars idag har det inte hänt så mycket, jag gick ut en promenad i solen på förmiddagen & annars har jag faktistk bara busat med charlie & vilat. Lilleman sov jätteoroligt inatt, han vaknade säkert 4-5 ggr! Och det blir ju så jobbigt för han när han inte sover på natten. Men just nu sover han i vagnen & har säkert sovit i 1½ timma! Skönt:) Då är han förhoppningsvis pigg & glad när han vaknar igen:)

Imorgon är ante ledig & då blir det att åka till stan & köpa en doppresent. Och jag tycker att doppresenter är en av de jobbigaste sakerna att köpa, jag får alltid sån beslutsångest om vad jag ska köpa + att det gärna får vara något lite mera speciellt eftersom det är dop & allt. Men, det ordnar sig säkert. Något fint ska man väl kunna hitta:) Nu kommer A snart hem från jobbet & då blir det tydligen att grilla. Sen får vi se vad vi hittar på ikväll.
Kanske måla lite i charlies rum.. men bara kanske;P

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0