here we go

De senaste dagarna har jag faktiskt känt mig ovanligt lugn inför det som komma skall. Hela dagen har jag varit riktigt lugn. Fram tills nu. Nu känner jag att det börjar bli lite jobbigt, men jobbigt på ett bra sätt. Imorgon börjar skolan om. Klockan 13.00 ska jag sitta i skolbänken igen. Första dagen på mina 2½ år som jag har kvar till slutmålet, förskollärare. Men, först och främst ska jag ta mig igenom morgondagen & framförallt hösten. Det kommer säkert bli en höst som kommer innehålla mycket lärarorika saker, en hel del läsande & inlämningsuppgifter men jag tror och hoppas att det kommer vara en riktigt rolig höst. Jag hoppas det iaf.
Jag tror också att det är bra för mig att det inte är någon som jag känner så väl som jag ska plugga med. Jag behöver lite utmaningar för att tuffa till mig lite, sluta oroa mig för småsaker och inte ta allt så allvarligt.

Jaja, jag känner att jag inte riktigt är fokuserad på att skriva ett inlägg just nu så jag går & packar lite inför morgondagen istället.

Håll tummarna för mig imorgon!:P

Kommentarer
Postat av: karin

hoppas att första dagen blev kung!

2011-08-29 @ 21:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0