storkillen

Idag har vi varit på Bvc för en kontrollvägning av lilleman. Sist vi var dit hade han bara gått upp ca 30g på en månad men det var nog sviterna av magsjukan han hade vid midsommar. Idag väger han iaf 8100g & är 70cm lång & är då tillbaka i sin kurva. Egentligen skiter jag fullständigt i den där kurvan, iaf så länge man ser att C mår bra men det känns ju skönt nu att allt är som det ska igen. Nästa besök är om en månad då det vankas 10 månaders kontrollen..!

På en stund packar jag in den sovande prinsen i bilen & åker till ursviken för att hämta upp Lill & Oliver för att sen åka mot kåge. Det är alltid lika trevligt att träffas & när det är sånt här trist väder ute så är det skönt att umgås med lite brudar & barn:) Och eftersom vi fortfarande inte har någon bil så är det tur att jag har en sån snäll mamma som lånar ut sin medan hon är och jobbar. thank you:)


Igår blev det middag på nygatan 57 med emma & karin & det var riktigt trevligt. God mat var det också. Det var första gången vi var där och det var faktiskt ett riktigt mysigt ställe så dit blir det nog att gå någon fler gång. Men nästa gång ska vi inte köra bil dit, eller hur emma?;P Efter maten blev det en glass och lite mera surr på Ainas. Det blir ju inte att vi är samlade alla tre så ofta nu för tiden men det är så underbart de gånger vi väl gör de. Både E & K har en speciell plats i hjärtat och även fast vi kanske inte hör av varann så ofta så vet jag ändå att de finns där, vad som än händer♥


Nu måste jag skynda mig att packa väskan med mat och allt som ska med. Jag hoppas att alla läsare får en underbar dag:) Kram på er!


Såhär skitigt får man det hemma undertiden man byter fönster;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0