barnvakt!

Ikväll ska vi för första gången lämna ifrån oss vår lilla prins. Men han ska inte så långt & inte vara borta så länge heller. Han ska nämligen få mysa med farmor medan ante är på bowling träning & jag är på afro power dance i bureå. Jag har länge känt att det varit dags att få bort gravidkilona & taggat upp mig rejält på ett träningspass. Men, vi får väl se hur länge det håller i sig. haha. Först & främst ska jag försöka få på mig något som åtminstonde ser lite ut som träningskläder & det ska bli oerhört spännande att se om sportbhn passar.. jag känner mig lite tveksam, men de blir att klämma in sig i den hur liten den än är. haha.
nu är det bara att ladda upp med lite middag & sedan försöka överleva första träningspasset på väldigt länge!

                                                  Charlie, ca en vecka gammal, kollar in farmor:)


Kommentarer
Postat av: karin

åh_afro_power_är_ju_jättekul!_Hoppas_det_är_en_bra_instruktör!_och_en_stor_kram_till_charlie_förresten.

2011-02-16 @ 19:26:12
Postat av: Moa

Härligt med afro!:) Vem är det som håller i det i Bureå?

2011-02-21 @ 19:24:22
URL: http://moawestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0