mjölkmaskin.

Idag var det tänkt att Madde & Enzo skulle komma hit, men efter nattens alla matpauser så kände jag mig tyvärr inte så social på förmiddagen. Det har ju dessutom varit rätt så kallt idag så det hade nog inte varit så mysigt att vara ute & gå heller. Vi får helt enkelt ta det nästa vecka istället:)
För att återgå till natten så var nog lilleman hungrig i stort sett varannan timma. Det kändes som att man just hann somna när det var dags att vakna & mata igen. Men jag ska inte klaga, det finns de som har det betydligt värre med deras små troll. För även om man måste vakna flera gånger varje natt så är det ju ändå han som är det absolut viktigaste & är han hungrig så är det ju mitt ansvar att se till att han blir nöjd. Men, vissa nätter så känner man sig faktiskt mer död än levande.  Då är det tur att man bara kan vara hemma & mysa de dagarna så att man har chansen att bara ta det lugnt & ladda batterierna lite:) Så natten resulterade i att morgonen startade väldigt segt, men tillslut så blev det iaf att dammsuga övervåningen & tvätta/byta sängkläder.
I afton åkte jag & mamma till icamaxi för att handla lite & sedan blev det ett besök hos erica & johan. Där blev vi bjudna på middag medan de fick chansen att mysa lite med en nöjd charlie. Det är alltid lika mysigt att hälsa på dem:)

Nu sover lilleman sedan ca en halvtimma tillbaka & jag sitter här & funderar på om jag också ska gå & lägga mig. Men eftersom ante är borta inatt så blir sängen så stor & tom så jag ska nog försöka hålla ut ett tag till. Imorgon kommer Emma & Meja hit & det ska bli så mysigt. Jag har längtat hela veckan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0