sällsynt.

Ja, det är väldigt långt mellan inläggen här på bloggen. Men, jag är just nu inne i en bloggtorka så det känns inte riktigt som att jag har någonting intressant att skriva om. Självklart händer det massor med charlie men annars så händer det inte så mkt. Jag ska försöka ta lite bilder på lilleman & lägga in så ni får se hur stor han har blivit:)

Imorgon blir det en fullspäckad dag. Först blir det fikadate hos bea & eftersom jag inte kunde vara med i fredags så ska det bli riktigt kul att träffas, det var så längesedan nu! Jag hoppas också att fridas bebis håller sig inne en dag till så jag får chansen att träffa frida också;) Vid fem tiden blir det att äta middag, sonjas palt, hos sonja & ecke. Jag ljuger inte när jag säger att jag i stort sett tjatat om denna palt hela hösten & nu ska jag äntligen få den! Lite synd att det blir just innan träningen men det ska nog gå bra ändå:) För klockan sju blir det ju träning i bureå igen & imorgon ska vi få testa på zumba. Det ska bli riktigt kul faktiskt!

Imorgon är det mormors tur att vara barnvakt & då får vi se om Charlie är på bättre humör än förra veckan då han var hos farmor. För under de två timmarna som han var där så var det tydligen störredelen av den tiden som han var väldigt grinig. Så det är bara att hoppas på att han är gladare imorgon:)

ja, nu fick ni en liten uppdatering iaf. förhoppningsvis kommer det snart ett till inlägg & kanske om ni har tur ett inlägg med bilder..
kram på er!  (om jag har några läsare kvar:P)

Kommentarer
Postat av: e

Men äntligen ett inlägg! !

2011-02-22 @ 21:24:08
URL: http://finnsisjon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0