mammahjärtat

Fram tills nu så har jag alltid använt mig av amningsnappen när jag ska amma lilleman. Men nu börjar jag vara lite less på den där plastbiten som alltid ramlar av & som egentligen bara är i vägen. Så för någon dag sedan försökte jag ännu en gång utan & det gick faktiskt rätt bra. Har försökt många gånger förr också men då har han inte riktigt fattat hur han ska göra. Men igår & idag så vägrar han typ äta. Både med & utan & det känns så frustrerande. Han äter lite & sedan gnäller han bara. Men direkt man lägger ner han någon annanstans så blir han hur nöjd som helst? Och det är ju iofs väldigt bra att han inte är hungrig men idag har han knappt ätit någonting känns det som. Det kan ju vara att han får i sig mer mat utan nappen & att han inte behöver äta lika länge.. Men, ja.. det svider direkt i mammahjärtat när han inte vill äta & bara skriker.


Ante är på jobbet så därför måste jag skriva av mig lite här i stället:P
Men det får ni stå ut med. Nu ska jag gå & prata lite med lilleman som ligger & skrattar & pratar för sig själv:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0