tisdag.

Idag har det varit en fullspäckad dag. Men, jag gillar det:) Vi började med ett besök på bvc för att mäta & väga lilleman & idag var det även en läkarundersökning. Allt såg bra ut förutom att han inte gått upp så mycket sedan sist, men med tanke på hur mycket han rör på sig så är det nog inte så konstigt:P För äter gör han då:) Vi får väl se hur mycket han väger nästa gång vi ska dit. Efter bvc passade vi på att hälsa på Antes mormor & Ecke & det tror jag de uppskattade väldigt mycket. Vi drack kaffe & snackade en stund sedan åkte vi hem för att äta lunch innan A skulle & jobba. På väg till jobbet så skjutsade han mig & Charlie ut till rönnskär där vi hälsade på mamma & resten av labgänget. Anledningen till att jag hälsade på mamma idag var för att jag ville ha sällskap på en promenad & vad passar inte bättre än en promenad från rönnskär. En lagom lång & härlig promenad!
Eftersom ante jobbade kväll idag så blev det även middag hos mamma & janne.
En fullspäckad med trevlig dag alltså:)

Nu har ante just lagt isäng lilleman så vi ska också lägga oss i sängen & se lite NCIS:)
Imorgon blir det ännu en bra dag känner jag på mig!:)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0