2011-03-19 Charlie Bertil Åhlund

Förra lördagen var det äntligen dags för charlies dop. Förberedelserna var klara & allt kändes lugnt. Charlie hade sovit jättebra hela den veckan, men natten till lördag så vaknade han typ varje timma. Eftersom han hade sovit så oroligt den natten så somnade han redan vid nio i vagnen så då passade jag & ante på att göra oss klara och vid tio tiden gick jag med vagnen till kyrkan bara för att lilleman skulle få sova så länge som möjligt:) Och det var nog bra det, Charlie var skitnöjd genom hela dopet & jag tror att han trivdes med all uppmärksamhet:) Nu såhär i efterhand kan man ju känna att det var lite onödigt att vara så pass nervös just innan dopet, allt gick ju så bra. Men, man är ju alltid efterklok. haha.
Efteråt blev det kaffe, fika & tårta i församlingshemmet & jag tror att det uppskattades. Alla fikade och verkade trivas. Så charlies dopdag kommer vi minnas med glädje:)

Ikväll kommer madde & tobbe hit & ska se hockey & jag tror att vi även får alla bilderna från dopet då. Vi hade nämligen anlitat madde som fotograf & eftersom hon tog ca 300 bilder så kändes det lite jobbigt att skicka dem via datorn:P Så när vi har kollat igenom bilderna så lovar jag att ni ska få se några:)

Håll i er hårt idag så att ni inte blåser bort. Det blåser ju riktiga isvindar!
Varma kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0