sjunde mars tjugohundraelva!

Idag har ante varit ledig & han ska fortsätta vara ledig hela veckan! Det är så skönt & mysigt att ha honom hemma, för ibland blir det rätt så långtråkigt att vara själv. Imorgon styr vi norrut mot Piteå där vi hade tänkt shoppa lite & bara strosa runt i mysiga lilla pite. Vad vi hittar på resten av veckan får vi se, troligtvis lite dop förberdelser & en massa familjemys:)

Idag har vi varit & besiktat bilen & allt gick bra tills kontrollanten frågade var vi hade nyckeln till dragkroken.. Både jag & A såg ut som två frågetecken när han förklarade att den var fastlåst & att man måste ha en nyckel för att kunna lossa den. Vi förstod i samma stund att bilen inte skulle gå igenom eftersom vi aldrig sett någon nyckel, än mindre hört talas om att det behövdes en.. Men, han som kollade bilen var snäll så vi behövde inte ombesikta så nu gäller det bara att hitta nyckeln som är i samma storlek som en cykelnyckel ungefär. Jag håller tummarna på att han vi köpte bilen av har kvar dem..!

Efter besiktningen blev det att gå på en date med några underbara tjejer & fredde! Nytillskottet Märtha var ju hur söt som helst. En liten trollunge! Jag kan inte fatta att charlie för bara några månader sedan var lika liten som hon är nu.. helt ofattbart. Sen blir man ju alltid glad av att träffa Mollie & Thea också & alla deras påhitt!
Men en av de bästa sakerna som hänt idag, av två, är att Frida bestämt sig för att vara mamma på heltid vilket innebär att jag får fortsätta gå skola med henne nästa vår. Så underbart:) Nu känns allt som har med skolan att göra lite lättare iaf.. men jag är ändå glad att det är ett bra tag kvar innan det är dags att sätta sig i skolbänken igen!

Nu måste jag vika lite servetter till dopet.. jag har bara 18 kvar!:P
Kram från mig!




Förresten idag hörde jag charlie skratta för första gången, han har annars bara gett ifrån sig glädjetjut men idag lyckades frida få han att skratta. Älskade barn! <3


Kommentarer
Postat av: Lisa

Missar ju så mycket av Charlies utveckling när jag bor så långt bort. Tur att vi snart får ses igen även om bara för några få dagar. Tråkigt med bilen, håller tummarna för att nyckeln finns kvar.

2011-03-07 @ 19:42:03
URL: http://vilseidalarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0