underbara tisdag!

Även fast förkylningen kommer med stormsteg & ett huvud som bara blir tyngre så har det varit en riktigt bra dag i underbart sällskap. Jag & Charlie fick besök av Meja & hennes mamma:) Det blev lite bus med barnen, en promenad & en lunch på kopparstark. Så nu har även emma varit där & ätit!
När vi skulle fara därifrån så kommer jenny som äger kopparstark med en liten påse med två chokladbollar i som tack för att jag är så duktig på att ta med nytt folk till fiket!:) Vilket överraskning & så glad jag blev. Jag tycker att det är ett supermysigt fik & är glad att vi har det i skelleftehamn. Speciellt nu när man har barn, för att sitta på waynes & fika känns mer stressande än mysigt. Så därför föredrar jag starkt att fika här i skelleftehamn:)

Nu ska jag joina mina grabbar & heja fram skellefteå i hockeyn!


Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vi hälsar massor av krya-på-dig kramar härifrån Ursviken!=) Fika hos mig till veckan? Jag ska höra med de andra brudarna också=)!

2011-03-31 @ 10:41:41
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0