tjabba tjena hallå!

Hej allihopa! Jag tvivlar på att jag har några läsare kvar nu, iaf ingen annan än emma:P Men här kommer en liten uppdatering. Dagarna går så snabbt & jag orkar/hinner inte starta datorn för att blogga. Och att blogga från mobilen är ingen hit. Det tar så fruktansvärt lång tid. Dessutom har jag varit rätt orkeslös när det gäller det mesta sedan jag var sjuk. Men jag hoppas att det blir bättre! Jag ska även försöka bli lite bättre på att uppdatera & det främst för moster lisas skull. Jag förstår ju att de vill se & höra hur det är med lilleman.
Charlie kan nu sitta själv, med vissa undantag såklart. Men han har blivit riktigt stadig & det är så roligt:) Han pratar oavbrutet hela dagarna & en liten tand har börjat kika fram. Så våran lillkille är inte så liten längre, han har ju hunnit bli hela 6 månader & vi njuter av varje dag som vi kan busa med vårt lilla charmtroll! Han är verkligen världens gladaste & det är riktigt skönt med tanke på de jobbiga nätterna. För än så länge så har han inga planer på att sova på nätterna.. han vaknar 3-4 ggr varje natt. Men, det är bara att stå ut:)

Annars har det nog hänt massor med saker sedan jag uppdaterade sist men jag orkar inte berätta allt som hänt. Nu ska vi istället tänka framåt & just nu är det helgens stockholmsvistelse som står på schemat! Jag, mamma & charlie flyger ner imorgon & möter upp syster som också ska vara med ihelgen:) Det kommer nog att bli en undebar helg men eftersom det är första gången charlie ska med & resa så är man ju lite extra nervös:P Men det är nog också för att jag är så feg:P

Nu kom pappa hit så jag ska passa på att starta en tvättmaskin. Men först en bild på älsklingen!


Kommentarer
Postat av: Karin

kul_med_uppdatering:)

2011-05-19 @ 20:27:11
Postat av: Karin

och_vad_stor_han_har_blivit:)

2011-05-19 @ 20:27:51
Postat av: Bea

Gullungen! Så himla kul att träffa er igår :D Kram

2011-05-20 @ 21:22:25
Postat av: Ulrika

Ha det så bra i storstaden! Hoppas ni kan komma på skolavslutningen... tisdagen den 14 juni kl.10.00. Vet att alla (elevern, lärare och föräldrar) skulle uppskatta om ni dök upp. Dessutom fyller Majsan år den dagen...

2011-05-20 @ 23:45:48
Postat av: Anneli

Hej Söt-Charlie och hans lika söta mamma !

Tack för besöket i veckan, det var jätteroligt att få träffa er !

Sköt om er, Kram !

2011-05-21 @ 17:15:54
URL: http://harslutarallmanvag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0