penicillin..

Har just kommit hem från jobbet så nu är man lite lagom trött, barnen är ju rätt duktiga på att suga kraften ur en vissa dagar! : P men dagen efter så är allt glömt : ) Det känns faktiskt oerhört tråkigt att måsta lämna dom i oktober, jag kan inte riktigt föreställa mig mitt liv utan dom. Men på nåt sätt så måste det ju gå, men jag kan ju lova att det kommer vara jobbigt när det är dax att säga hejdå! Det kommer inte bara vara jobbigt att säga hejdå till alla underbara barn, det kommer också vara oerhört jobbigt att säga hejdå till det otroligt fina arbetslaget. Men det är ju ett tag kvar så man får passa på att njuta av de sista månaderna så mycket det bara går!


Idag har A varit iväg med stina till vetrinären pga alla blåsor och "eksem" hon har, stackarn. Så från och med idag så ska vi ge henne en 20 dagars penicillin(?) kur + att vi ska ge henne den andra medicinen 3ggr med fyra veckors mellanrum..så nu är det bara att hålla tummarna på att det funkar.

Nä nu är det dax att avsluta här.. ska nämligen ner till hamn och äta suring med antes mamma & micke. smarrigtsmarrigt!

Kanske dyker upp några bilder senare ikväll eller imorgon.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0