cv

I oktober har det gått två år sedan jag gjorde min första dag i Bodbysund. Det känns så tråkigt att tiden har gått så fort, men jag har hunnit lära mig oerhört mycket under denna period. Men, nu är det dax för mig att starta ett nytt kapitel i mitt liv. För i november är jag troligtvis utan jobb. Så nu sitter jag och försöker printar ner något som låter vettigt i ett personligt brev, men ursh vad det är svårt. Vad ska man skriva som gör att arbetsgivaren fortsätter läsa mer än första raden?
Imorgon ska jag nog höra med de på jobbet om de har kvar mitt förra cv/personliga brev, det kanske kommer till användning eftersom jag har glömt bort vad jag skrev sist..  men det måste ju ha varit nåt bra jag hade skrivit eftersom de valde att anställa mig: P



Igår var vi förbi hos pappa en sväng där jag började på mitt stolprojekt, så medan A lagade middag så var jag ute i snickarboa och putsade stol. På söndag ska jag dit igen för att måla den. Ni kommer att få se bilder sen, före & efter.

Nu ska jag sätta mig ner och försöka komma på nåt användbart till cv skrivande.

sköt om er!
kram


Kommentarer
Postat av: e

hello gumman. visst blir de en prom i afton?

2008-08-29 @ 10:39:03
URL: http://memman86.webblogg.se/
Postat av: emma

hej! jag vet inte men de lutar åt core eller dansen? vad känner du för? soffan lät ju egentligen som de bästa alternativet men.. :P

2008-09-01 @ 11:55:57
URL: http://memman86.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0