sunday

Då var det söndag igen då.. veckorna och helgerna framförallt, går så fort. Man hinner ju nästan inte med.
Helgen har iaf spenderats mestadels hemma vid med lillbruden. Ante har jobbat kväll både fredag och lördag och hela dagen idag. Men jag har klarat mig bra på egen hand. Idag har jag både hunnit med att tvätta, diska (lägga i diskmedel i diksmaskinen och trycka på start), gått en promenad och varit en sväng på stan. Det är så härligt att gå på stan på söndagar för då behöver man inte trängas med så mycket folk, men nackdelen är ju att det inte är så många affärer som har öppet. Men idag räckte det med CK för min del:)
helgens fynd!
Svart cardigan, Jeans & en typ orangegul cardigan från VeroModa.
T-shirten hittade jag på Gina i fredags.

I morgon blir det jobb & sedan en date med emma förhoppningsvis, sen hoppas jag också att min beställning från slöjddetaljer har kommit. Det ska bli så spännande att sätta igång! Resultatet av vad jag sak göra kommer att komma så småningom:)

Thats it för ikväll!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: karin

du har en blogg : )

och herregud vad jag saknar dej.

vi får ta och ses snart.

kram!!!

2008-08-25 @ 13:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0