broarna runt

För att vara måndag, och första dagen på veckan så har det ändå varit en riktigt trevlig dag.
Började såklart med jobb till kl 16, men det är ju alltid trevligt att träffa alla glada barn. Det finns inget härligare än att se ett barn klara av något som de länge kämpat med, helt obesklivligt vilken lycka de kan utstråla! :)
Efter jobbet blev det en hurtig promenad ,broarna runt, med emma, alltid lika kul att träffas och skvallra lite:)  Vi får boka in en till runda senare i veckan!  Efter promenaden så började hungern så smått visa sig, men då var det bara att åka upp till solbacken och handla en massa mat. Och efter ca en timmes virrande på ica så kan jag lova att hungern gjorde sig mer påminnd. När jag då kom hem så var det bara att packa in allt i kyl/frys för att sedan gå ut med lillbruden. Men det var ju lättare sagt en gjort, efter lite skällande och brottningsmatch under vardagsrumms bordet så fick jag äntligen ut henne.. men det blev en betydligt kortare promenad än vad jag hade tänkt hungern visade nu upp sig från sin allra sämsta sida och jag och stina ville definitivt gå åt olika håll. Så jag gav upp och gick hemmåt..


Nu ska jag försöka vara lite social med gubben som just kommit hem från jobbet innan det blir läggdags..

Kram och godnatt!

-  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -

Justja, jag måste ju få berätta hur stolt jag är över emma också. Aldrig att jag ens skulle tänka tanken att tapetsera köket själv sådär. Det skulle jag aldrig våga, men du klarade det ju galant! :) 
   världens bästa emma!


Kommentarer
Postat av: emma

vad söt du är gumman. men ta för guds skull bort bilden!

2008-08-26 @ 10:57:09
URL: http://memman86.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0