matfesten

Nu har jag suttit här och kämpat med utseendet på min blogg på tok för länge, utan resultat. Så jag ger upp. haha. Bättre lycka imorgon kanske..?!


Innan visningen idag så sprang vi omkring i lägenheten och snabbstädade lite så det skulle se lite mer inbjudande ut, och jag tycker att vi gjorde ett ganska bra jobb.  Jag tror  dock inte att de är villiga att betala så mycket som vi skulle vilja ha för lägenheten men det återstår att se! : )

Vi hann också med ett besök på matfesten medan solen ville kika fram, och mellan alla mattält och stekande sol så blev det rätt så varmt ute!  (det var ju ett tag sedan solen ville vara framme..)
Beslutsångesten tog dock övertaget rätt snabbt när man såg alla olika sorters maträtter, men tillslut så blev det en
wokad wästerbottenspasta med kräftstjärtar och hallon cheesecake med grädde.
Betygen blir godkänt, men inte så mycket mer. Visst var det gott, men det smakade inte WB ost alls tycker jag. men men.. nu har vi iaf varit där!

Nu tänkte jag försöka få i mig lite middag som idag består av ris & tonfiskgratäng innan jag går ut på en promenad. Jag hade tänkt vara duktig och tvätta ikväll eftersom jag ändå bara ska vara hemma, men jag tror jag lämnar tvätten till imorgon istället!
Så kvällen kommer nog att tillbringas med lillbruden i soffan: )



Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0