3 december.

Och regn! Det ska inte regna i december, det borde vara en oskriven regel. Men förhoppningsvis så försvinner inte all snö som vi fått!

Jag har just gjort klart den första tavlan! yees! Nu ska jag bara hitta nåt att limma den på. Så imorgon börjar jag med tavla nummer 2 som ska vara klar innan jul. Igår när jag satt & byggde så var jag så otroligt less men nu är jag sugen på att fortsätta bygga igen, men det är nog mest för att jag fått göra klart en till! :)

Eftersom jag inte uppdaterat så mycket den här veckan så tänkte jag lägga in lite bilder från helgen som var:) Jag hoppas att ni får lite julkänslor mitt i detta regnande! :)


Första advent :)

        
Pepparkaksbaket är i fullgång!

     
Lussekatter hann vi med att baka också!

        
Eftersom vi glömde göra taket till pepparkakshuset & degen tog slut så fick vi använda oss av pepparkakshjärtan istället! Men det fungerade ju likabra!


Nu får jag inte lägga in fler bilder just nu för både ante & stina står & väntar på mig i hallen för en kvällspromenad. Men vi får se om jag har några fler bilder att lägga in senare! :)
Kram på er alla läsare!
(typ 3 stycken. haha)

Kommentarer
Postat av: Jesse

Haha det var det roligaste pepparkakshus jag sett! =P

2008-12-04 @ 22:50:16
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/
Postat av: N o wn a

Åh :D var det inte svårt att göra pepparkakshuset? hihi .. vill också göra ett!

2008-12-04 @ 23:02:13
URL: http://nownaalberes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0