boringsunday.

Idag har det inte hänt många vettiga saker här på Goatmountain Eller, man kan väl säga som så att allt jag gjort idag är att jag har tvättat två maskiner & efter ca 40 min så hängde jag upp alla kläder. Efter det så har jag bara latat mig i soffan tills för en stund sedan då jag tvingade ut både mig själv och stina. Kändes behövligt. Jag är fortfarande sjukt trött men jag hoppas att en dusch ska kunna pigga upp mig. Kanske att det blir lite städning i mina två lådor i byrån också, det är på tiden iallafall. men vi får se hur länge det hära jag-orkar-inte-göra-nåt-vettigt-idag humöret håller i sig.


Besöket av fastrarna igår var trevligt som vanligt, vi åt en saffranssemla som inte smakade saffran & kikade på lite bilder som A hade med sig från Kongo. Jag skulle också vilka åka dit & se gorillorna. Skitmäktigt såg det ut att vara!

Nä hörrni, man kanske skulle försöka få i sig nåt ätbart.. frågan är ju bara vad?
Jag ska iallafall sluta skriva nu, så ni slipper fortsätta läsa. haha

Kramhej!

Kommentarer
Postat av: Jesse

Duu jag såg en film idag som hette kongo..eller var det igår? Dom här dagarna har flytit ihop lite..=P Men jag skulle då inte vilja fara dit, det var ju massa mördar gorillor där.. =P

2008-12-28 @ 16:24:12
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0