danföredopparedan.

Imorgon är det julafton. Men tyvärr så verkar inte julkänslorna dyka upp idag heller. Jag hoppas att de infinner sig imorgon, åtminstonde en stund.


Idag har jag limmat ihop båda tavlorna så nu är de Helt klara. Så skönt. Jag vet inte riktigt om jag tycker att de blev så bra efter monteringen men det är tyvärr inte så mycket jag kan göra åt den saken just nu. Jag får bara hoppas att dom som ska få tavlorna tycker om dom.


Idag börjar flängandet som kommer infinna sig hela julen.. suck. Men ska man hinna träffa alla föräldrar & så så kan man inte göra så mycket annat än att acceptera flängandet. Ieftermiddag ska vi till pappa & käka (ca 18.30 när A slutat jobba) Sen klockan åtta ska vi helst infinna oss i en soffa på Kajvägen för att spela bingo & träffa lite vänner.
Imorgon (läs:julafton) ska vi först vara med antes mamma & fira jul hos Sonja&Ecke sen på kvällen när det är dax för julklappsöppning hos mamma så ska vi dit & umgås lite med det gänget. På juldagen jobbar ante till halv 5 och sedan är det middag hos Birger. På annandagen ska vi umgås med mamma hade vi tänkt + se hockey klockan 4 . Och om vi hinner så kanske vi även ska träffa fastrarna (C&A) som är i skell.  pust. Men, det är ju bara jul en gång per år!:)


Nu ska jag gå ut med lillbruden, som förövrigt har börjat löpa såhär dagen före julafton. Nice. Nu blir det att ha blöja på sig i sidådär en måndad. great!
Efter promenaden väntar en varm dusch & sedan bär det av mot örviken.

Kan hända att jag skriver några rader ikväll, beroende på när vi kommer hem.

Julkramar! :)




Ps. Ska lägga in ett recept på Lingonfudge nån dag. Vi gjorde det igår + vanlig fudge & ischoklad. men longonfugden var en hit! :)

Kommentarer
Postat av: Jesse

kan du inte lägga in nå bilder på dom nya tavlorna du gjort så jag får se hur dom blev =)

2008-12-25 @ 00:40:20
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0