expedit.

I julklapp så fick vi den så efterlängtade vita expedit bokhyllan av Lisa & Johan. Vi har letat länge men det har aldrig funnits en vit 2x4 rutor när vi varit iväg. Men nu finns den här hos oss.. och jag hade planerat att vi skulle bygga ihop den där ikväll eftersom den ligger lite ivägen där den ligger just nu. Nämligen i hallen. Paketet var rätt så tungt så janne & johan fick hjälpa mig att bära in den, & samma dag så hade jag ju skurat i hallen så dom fick inte gå in med skorna på så långt, haha. Men ikväll blir det nog av. Nu ska den byggas ihop.

Frågan är ju bara: Hur länge kan vi hålla sams? :P
Ante är just nu ute och går med stina så han vet inte riktigt om mina planer.. jag sa nämligen att vi skulle bygga ihop den imorgon. men jag orkar inte vänta längre! Jag skriver väl sen & berättar hur det gick!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0