"mellan två jobb"

som man brukar säga. that´s me, Skittrist. Men, vad gör man.. det är bara att inse att dom dagar jag inte kommer att få vicka så kommer det att städas här hemma. För vad ska man annars göra på dagarna? :P ja, hälsapå i bodbysund såklart men det går ju kanske inte varje dag..



Nu ska vi snart fara iväg till fotbollstältet och kika på lite fotboll.
Supertaggad är jag väl inte, men det ska bli kul ändå.. jag hoppas bara att det inte är så kallt som det ser ut att vara.


Senare idag ska vi till Kajvägen & hänga, men om jag får tid över idag så lovar jag att det ska komma in lite bilder från gårdagens trevligheter!:)



Ha en bra lördag allihopa!:)

Sus: jag hoppas att det inte blev allt för mycket städning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0