tralal.

Nu sitter jag här i soffan och tar en paus en stund.
På förmiddagen var jag på stan och köpte några julklappar & efter det har jag städat, bokat tvättid & lagt ihop all återvinning som jag ska köra iväg med imorgon. Nu hade jag tänkt snabblogga så ni vet att jag lever & sen blir det att duscha & bygga pärlplatta, har bara 4 stycken kvar nu. Jag hoppas att jag orkar lägga två ikväll & två imorgon för då är det bara monteringen av båda tavlorna som är kvar. Skönt! Då kan jag börja slå in lite julklappar & kanske inhandla några julkort också.. hinner tyvärr inte göra egna iår. eller, jaa.. hinner gör man väl alltid men jag orkar inte stressa. :P

Igår hade vi lucia på skolan & barnen klarade det oerhört bra. Dom är så duktiga.
På eftermiddagen hade vi lite pyssel med alla barn + föräldrar/syskon. Riktigt trevligt var det:)

Som ni märker så har jag inte så mycket att skriva om just nu.. så det är väl lika bra att jag lägger ner. Jag ska inte tråka ut dom få läsarna jag har:P

Kramen!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0