tvbänk.

Nu slutar snart barnen så snart är det dax att skjutsa hem några. Men sen bär det nog av hemåt för våran del också. Då blir det att köra hem med förhoppningen om att jag håller mig på vägen hela vägen hem. Skjutsade hem en elev vid lunch & då var et svinhalkigt på vägen, kändes nästan som att bilen levde ett eget liv ibland.

När vi kommer in till stan så ska jag in på EM & köpa en tvbänk som vi såg i tidningen idag! Jag ska in & säga den vill jag ha, betala & sedan skjutsa hem M,S & M. Sen skynda sig hem, hämta ante. Åka till EM & hämta tvbänken. Sen hem & tillsist vidare mot kajvägen för lite fredagsmys:)

Nu hör jag att barnen börjar avsluta sin lektion så det är bäst att jag gör mig redo! :)
Äntligen helg!

Imorgon drar vi vidare mot Luleå för shopping & hotellmys. Men jag hinner förhoppningsvis skriva mer ikväll! :)

Puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Jesse

haha joo det var ju det, det var gaanska stökigt när dom for hem på kvällen..alla leksaker var framme över hela golvet =P Han är född i februari så han är 8 månader äldre än Jonte =)

2008-12-07 @ 19:12:13
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0