Yees!

Klar, jag är klar med båda tavlorna! :)
Nu är det bara monteringen kvar & innan jag gör det så måste jag förbi pappa & hämta bakstyckena till tavlorna. Men oj så skönt det känns att vara klar! :)

Idag har jag tvättat & tvättat, städat & självklart byggt tavlorna! Ikväll är det bara några små måsten som måste göras, blandannat gå en promenad med bruden, hämta upp all tvätt & slå in paket inför mysfikat imorgon. När jag gjort allt det så blir det mys i soffan med täcket/filten & glass. I am a glassoholic!;P

Min blogg har inte varit så rolig nu på sistonde, men jag lovar att jag ska försöka bli bättre på att uppdatera & på¨att lägga in lite bilder. Bloggen blir ju så mycket roligare då! :)


Imorgon börjar min sista vecka i bodbysund. Det absolut bästa jobbet jag någonsin haft. Jag hoppas att det blir en riktigt bra vecka med mycket kramar & mys! :)

kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0