21.22

Sitter just nu med datorn i knät i soffa, lyssnar på footprints in the sand med Leona Lewis. Otroligt fin låt & fin video.

Det blev ingen träning ikväll för min del. Var faktiskt sugen på att fara, men A skulle till hamn för att fixa uttaget till motorvärmaren & cykeln var kvar på solbacken. Men istället för frille så blev det en lång promenad med lillbruden. Vi var ute i mer än 40 min! Helt otroligt att hon inte strejkade tidigare. Ibland kan man ju inte vara ute mer än 5 minuter innan hon ska tillbaka.
Men skönt var det. Synd bara att man är så fruktansvänt på sin vakt hela tiden, i varje buske tror jag typ att det ska sitta nån mystisk människa. Lite halvjobbigt att man inte kan njuta av promenaden.. men men.. jag klarade mig bra även denna gång.
Nu ska jag mysa i soffan med A.
Puss på er!



Här är en annan fin låt med Leona Lewis.



Tyvärr hittade jag ingen bättre video, men man kan ju lyssna på låten ist för att titta på den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0