julkänslor.

Nej, jag kunde inte hålla mig längre. Idag satte jag upp julgardinerna i köket och bytte till den röda duken på köksbordet. Resten av jul/advents sakerna får vänta till första advent. Gudarns så mysigt det blev:)

Idag har jag varit en sväng på stan & hittade en tunika och en grej åt min syster. (nu blir du nyfiken va?)

Mer kan jag faktiskt inte säga att jag gjort idag. Vi har just ätit middag, tacos & nu ska vi för första gången spela bingolotto ihop;P jag hoppas att vi vinner massa pengar! *håller tummarna*


För att avsluta detta inlägg så lägger jag in en bild på min kära sambo. Såhär såg han ut igår när det var fest på Taste med icagänget!:)


Ante till vänster & Micke till höger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0