snart helg:)

Jepp, nu har jag just avklarat mina lektioner för dagen. Så om ca 1½ timma så är det bara en jobbdag kvar innan det är helg. Jag har nämligen tagit ledigt på fredag för att umgås med min kära syster & hennes sambo. De kommer till skellefteå ikväll för att vara här hela helgen. Så ihelgen blir det nog att kanske kika på lite julklappar, baka julgodis & såna saker men också att bara ha det trevligt. Det är ju faktiskt första advent på söndag:)

Igår var det hockey, och då hade vi tagit på stina sin aik-outfit. Men den for snabbt av igen för under den korta tid hon hade på sig den så gjorde Färjestad 2 mål. shit. jag tog lite bilder som jag ska lägga in när jag kommer hem ikväll.


Ikväll kan det hända att jag får främmande av två mysiga brudar. Iaf en av dom kommer. men jag hoppas på båda. jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på men det brukar vara kul att bara sitta & snacka också:)


Nu ska jag gå & dricka lite the tror jag. vi ses.
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0