suck & pust.

Just nu sitter jag här & snyter & snorar. Huvudet känns som en tung sten & kroppen likaså! Men ingen feber iallafall, fast det skulle faktiskt kännas bättre med lite feber så man får vara sjuk nån dag för att sedan bli frisk. Men jag får ju nästan aldrig feber så jag måste alltid dras med förkylningarna lite längre.. Blä!
Jag som hade tänkt fortsätta med adventspyntet idag. :)


Igår blev det ett besök hos familjen J, pizza & idol. Trevligt som vanligt!
Självklart blev det lite bus med lillgrabben också!:)
När vi kom hem där vid halv 12 tiden så var vi inte så trötta så jag satte mig och börja bygga ännu en platta till tavlan.. och när jag väl börjat så kan jag inte sluta förrän hela plattan är byggd. så vid ett tiden drog jag mig mot sängen! Men det värsta med att vara förkyld är ju nätterna, det är inte så lätt att sova när man inte kan andas med näsan & andas man med munnen så blir det tillslut torrt som en öken i munnen! 


Så dagen ser ut så kommer A ha fullt upp hela dagen/kvällen/natten medan jag kommer sitta här i soffan. Låter ju superkul! hm,,,


Nu ska jag försöka få i mig lite frukost. vi hörs. ha en bra i kylan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0