1 november.

Fick just veta av A att det blir bio & kanske t.o.m middag på nån restaurang imorgon med Jimmy&Malin. Det ska bli trevligt. var ju ett tag sedan vi umgicks med dom. Filmen vi ska se är senaste bondfilmen, och jag följer mest med bara för att det är kul med bio. Jag har ju inte sett nån bondfilm så jag är inte så insatt. haha.

Sitter just nu framför tvn & kikar på idol. Mest för att tiden ska gå så att ante kommer hem & jag får lite sällskap. Sen lät det spännande med schlagertema, mest för att höra Kevin sjunga på svenska & för att Anna ska sjunga "Stad i ljus".

nu ringer mamma så vi hörs sen.
kram!

Kommentarer
Postat av: e

hej gumman! ha en trevlig helg. kramar

2008-10-31 @ 22:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0