beslutsångest.

Jag kan inte riktigt bestämma mig om jag ska fara på hockeyn ikväll eller inte. Det är ju inte varje dag som emma vill att man ska följa med så det kanske är bäst att passa på.  :P
Men.. då är det ju alla dammråttor och kläder som jag lyckats sprida ut över hela lägenheten som måste bort.. 
Sen är ju frågan om jag pallar att stå där och trängas med alla hockeytokiga skelleftebor,(som jag förövrigt beundrar väldigt mycket, att dom orkar!) jag är ju ingen riktig hockeyfantast (men jag börjar ju engagera mig lite mer iaf!) så jag känner mig som mest ivägen! hah.

Nä, jag ska fundera under dagen, sen får vi se vad som bli på schemat för ikväll. 
Hockey eller städa?! 




haha, helt otroligt att jag ens tvivlar! :P 

Kommentarer
Postat av: e

du hör ju själv vilket som låter roligare? :)

2008-10-09 @ 13:29:19
URL: http://memman86.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0