dagen efter.

Just nu sitter jag i ske-hamn hos mamma och janne. När jag kommer hem (eller troligtvis imorrn) ska jag berätta om gårkvällen + lägga upp lite vackra bilder!;)

Gårkvällen var iallafall riktigt lyckad, vi hade det jätte trevligt. Och det känns även idag hur trevligt vi hade det igår.. magen är inte helt i balans och tröttheten har börjat visa sig mer och mer...

Nu ska jag gå och hjälpa mamma med att lägga in lite saker på blocket, det är nämligen dax för en liten (eller,man kan ju iallafall hoppas) makeover här hos mammsen! Så jag håller på att övertyga henne om allt som går att sälja, hon är kanske inte lika säljtokig som jag meen det ska jag nog kunna ändra på!

Vi hörs senare, eller som jag skrev tidigare.. imorgon! :P

bye!

Kommentarer
Postat av: Sus

Ser fram emot dina fina:) bilder, eller inte...vem vet man kanske skulle byta stil...Tack i alla fall för en mycket trevlig kväll, puss och kram till båda arrangörerna. Många skratt och roliga minnen så vi orkar kämpa vidare på jobbet tills det är dags för "personalvård" nästa gång. Då är det undertecknad som ordnar. Undrar just vad vi ska hitta på då...Ses på måndag! /Sus

2008-10-04 @ 19:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0