one of those days!

Seg.
Idag är det en seg dag, jag vet inte riktigt vad det beror på men jag orkar inte ta tag i nåt seriöst idag.
Jag & A var ute & åt på lunchen, men det känns som att maten skulle ha blivit mkt bättre om vi lagat den själv.
så det var första & sista gången vi lunchar på pompei!

Jahapp, vad händer ikväll då?
troligtvis blir det att krypa upp i soffan med filten & kanske en bok & vänta på att älsklingen kommer hem från jobbet. Då blir det troligtvis en promenad med turbobruden & sen en film..

Så idag händer det inte så mycket som är värt att blogga om.
Jag återkommer imorgon & jag hoppas att jag har mer energi då.

Ha en superbra kväll everybody:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0