paltkoma.

Nu har jag just ätit middag, palt. Ante jobbar kväll så då gäller det att passa på att äta saker som han inte är stormförtjust i. Så imorgon blir det tonfinskgratäng tror jag, nåt ätbart som innehåller tonfisk iaf:)

Tavlan blev ju somsagt klar i tisdags och Annica ska ta kort på resultatet så att ni också får se hur den blev. Men jag blev nöjd & det blev som tur var annica också:)

Igår blev det surströmming hos mamma, för janne är i stugan och fiskar så då måste man ju passa på att äta det som han fullkomligen avskyr;P

hur kan man inte tycka om detta?

I veckan är det ju novemberlov så igår och idag har det varit rätt tomt på skolan, bara vi lärare som har jobbat. Men det är rätt skönt också att få hinna jobba & förbereda lite:) Idag unnade vi oss även lunch på värdshuset i burträsk. Vi åt alla varsin pizza, men min & Majvors var i stort sett vidbränd på undersidan & jättesvår att skära. Men då sa M det till hon som jobbade & då fick vi igen pengarna. Schysst! : )


Jaa, det finns nog inte så mkt mer att berätta tror jag..
Nu ska jag gå och klä på mig massor med kläder och dra mig ut på en promenad, Ante har ju bilen.. och emma ska på hockey & min cykel står uppe på solbacken så jag skippar frillen ikväll. En promenad i mörkret får duga. Om jag törs, men det återstår att se när jag kommer mig ut.

Håller tummarna för Aik ikväll.
skulle sitta bra med en 3p:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0