skoljoggen.

Idag har vi varit ute hela förmiddagen med barnen.
Eftersom vi har hälsovecka i veckan så passade vi på att avsluta veckan med skoljoggen.. så barnen delades in i olika grupper och sedan fick de gå en tipsrunda på ca 2 km som handlade om FN. (det är ju FN dagen idag)
När alla kommit fram så började Roger att laga maten, Rogers specialwok- barnens favorit!
Till efterrätt så fick barnen varsitt äpple, och eftersom äpplen är så goda så tänkte jag att jag skulle smaka en liten klyfta. Men det gick ju inte speciellt bra, efter 3 minimala tuggan jag tog så började det klia, och sedan kom blåsan. Så det är bara att inse att jag inte får äta det. Ibland är det faktiskt värt kliandet och blåsorna, för äpplen är ju såå goda!

Nu ska jag lägga in lite bilder på datorn som vi tagit idag, och sedan har jag lite saker att renskirva och förbereda inför nästa vecka!


Ikväll är det bowling som gäller med Emma och Peder, så jag återkommer ikväll med lite bilder och info om hur det gick:)

Ha en bra fredag allihopa!

Kommentarer
Postat av: e

sätter en 500ing på att resultatet kommer bli:

1. Ante

2. Johanna

3. Peder

4. Emma (om hon inte lämnat W.O innan serien är slut)

2008-10-24 @ 12:54:37
URL: http://memman86.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Hej igen : ) Du om ni är intresserade av att fara och titta på huset så gör det : ) Det är ett jättefint hus, ett renoveringsojekt dock. Hon ska ha kring 400.000 men gården är jättefin och på sommaren är det underbart med mycket fruktträd och liknande : ) Det ligger på hampvägen, fast du kanske vet vars det är:P Ring till Kicki om ni vill titta på det i helgen! 0910-33505 eller 0738195551 Lycka till : ))

2008-10-24 @ 13:48:41
URL: http://jennyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0