snart..

är det dax för hemgång.
Då blir det att stanna en stund på stan för att återställa ett par byxor som jag fick av mamma i present, jag ska även köpa fler limark så jag kan göra klart tavlan. Jag började limma igår och det gick ju faktiskt rätt bra, nu är det bara att hålla tummarna på att det funkar lika bra idag!
På tisdagar brukar jag ju egentligen träna, (de 2 senaste tisdagarna iaf...) men idag blir det nog inget av det.
Jag ska se på hockeyn & göra klart tavlan istället.


När jag kikade ut genom fönstret för en stund sedan så såg jag att polisen har kommit & parkerat på skolgården..
Nu blir man inte längre förvånad när de står här för nu är det så ofta. Men dom behövs, direkt polisen parkerar bilen på skolgården vid vägen så smyyger alla biliser fram. Och det är bra, för hur många är det egentligen som kör 50 förbi härute? Inte är det många...


Nu ska jag höra & det är något mer jag kan göra annars ska jag nog ta mig en kopp te & läsa norran.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: karin

du skriver alltid under med typ johanna.blogg.se och så kommer jag in på någon annan adress och tänker "what! det här är inte likt johanna!" sen kommer jag på.

haha.



hoppas allt är väl :) snart är jag i skell!!

2008-10-28 @ 15:15:51
URL: http://simma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0