idag...

fyller världens bästa Emma år, grattis gumman! Jag hoppas att du får en jättefin dag:) har tyvärr inte hunnit köpa nån present åt dig, men du kan vara lugn, den kommer så småningom! : )

emma & jag 


Igår blev det partaj hos Karin med the old gang, riktigt trevligt att träffa folk som man inte träffat på ett tag!
Sedan blev det utgång på st8 och i början var det väl inte så mycket folk, men efter ett tag så fylldes det på rätt snabbt! Eftersom det var så längesen jag var ut bland så mycket folk på samma gång så blev jag nästan bara förvirrad, folk överallt men nästan igen man känner. haha. jag undrar om jag börjar bli gammal:P

                                              dom bästa!  jag & emma leker en lek! :P  gruppbild! :P 

Idag har jag inte så mycket punkter på min "att göra" lista mer än:
* jag ska försöka orka ta mig till solbacken och ica maxi. (min tur att ha med fika till jobbet)
* troligtvis träna kl 19, friskis och svettis med Anna-Carin. (tok roligt pass)

sen ska jag kanske, om jag orkar, försöka städa lite här hemma.. men det återstår att se..:P


Kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0