köpstopp!

Igår var jag en sväng på stan med mamma, och självklart så hittade jag ett par toksnygga stövlar på Eurosko. Men eftersom det har blivit en hel del spridning på mina pengar den senaste månaden så känner jag att jag måste införa köpstopp! Hur gärna jag än ville ha de där skorna, så en del av mig hoppas att skorna redan ska vara borta, för det fanns bara kvar ett par 37, medan den andra delen fortfarande hoppas på att de skall vara kvar.. Det är ju fruktansvärt vila i-landsproblem man har ibland! : P       
                                                                                     

Min beställning från slöjddetaljer har iaf kommit så nu ägnar jag mina kvällar framför tvn byggandes! Men det är hur roligt som helst, och förhoppningsvis så ska ni få se nåt sorts resultat senare!

Nä, nu är det medicindax för lillan och sedan blir det jobb:)

kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0