lång dag.

Idag blev det en lång dag.. åkte till jobbet vid halv 8 imorse och komme hem vid halv 10 ikväll, så snart är det dax för sängen för att snart vara på jobbet igen. Den långa arbetsdagen beror på att vi har haft föräldramöte, och eftersom vi jobbar till 16.00 och mötet började 18.30 så gav det inte så mycket att åka hem emellan. För då hade vi bara fått åka hem för att vända tillbaka på en gång nästan.. Så för att komma ifrån skolans lokaler en stund så bestämde vi oss för att äta middag på värdshuset i burträsk, men det gick inte riktigt som vi hade planerat. De har nämligen ändrat öppettiderna så dom har inte öppet efter kl 14 på vardagar.. synd. Men då åkte vi istället vidare till ostenshus där vi stannade för att äta, det var många rätter som lockade men det slutade med en Laxpaj med spenat & västerbottensost. Riktigt gott, så när vi var mätta och glada så åkte vi tillbaka till skolan för att förbereda föräldramötet som gick riktigt bra! Jag är så glad att jag fått chansen att jobba med alla inblandade i skolan, barn, föräldrar och självklart lärarna. Helt underbart!





Nu ska jag kramas lite med Ante innan jag som vanligt somnar i hans famn.

Kram på er!

(Skickar en extra stor kram till Emma & Karin som jag inte träffat på länge! :) )

Kommentarer
Postat av: karin

skickar en jäääättestor kram tillbaka.

jag saknar dej så sjukt mycket! kom till umeå :)

kram!

2008-10-01 @ 13:36:25
URL: http://simma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0