makeover!

Efter ca 2,5 timmar hos frissan så är jag äntligen lite omstylad i håret. Ursh vad tråkig jag såg ut när jag satte mig där i stolen för att disskutera vad som skulle göras. Frissan måste ju undra hur jag över huvud taget kan visa mig ute. haha.
Jag blev väldigt nöjd med resultatet, men jag måste ju erkänna att det svider litegrann i börsen nu! 




                                    
(Det här blev iaf resultatet, bilderna blev kanske inte så bra meen.. lite ser ni ju kanske.)





Imorgon har Ante möte i Haparanda så inatt är det bara jag och lillbruden hemma. Det är alltid lika trist att sova hemma själv, det är så tomt! Men jag ska nog kunna klara mig!
Jag har faktiskt hunnit ha lite besök idag av gustaf, och det är ju inte varje dag man träffar han så det var riktigt trevligt:)
Nu blir det lite pärl pyssel innan det blir sängen.

Sköt om er!


Kommentarer
Postat av: e

jättefint blev det!

2008-09-16 @ 10:22:01
URL: http://memman86.webblogg.se/
Postat av: Annica

Hej Johanna



Nu har jag hittat din blogg. Snygg!

Lägger till den bland mina favvosar.

Kram

2008-09-17 @ 22:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0