sjuk..

idag ligger jag nedbäddad i soffan och är helt slut. ont i huvet, ont i halsen, tung i kroppen osv. osv.osv. Helst av allt hade jag ju velat jobba, men jag kände att det inte skulle gå. Jag jobbade igår fastän jag mådde såhär och jag var inte till så mkt hjälp! snarare tvärtom..
Så idag har jag hunnit se typ allt som har gått på tv.. jippie..not.
Det känns så trist att ligga här i soffan när det verkar vara så fint väder ute. men snart måste jag försöka pallra mig ut med stina.. men inte riktigt än... : P

Ikväll skulle tydligen Jim komma hit och se fotboll, jag som trodde att jag skulle få se idol.. men men, det blir nog fotboll för min del också. Om det inte blir sängen såklart..

Nä, roligare än såhär är jag inte idag..

när jag orkar stiga upp ur soffan så ska jag ta kort på stolen som jag (och ante) så duktigt har målat. (ok, pappa var kanske med på ett litet hörn också.. )

kram på er!

Kommentarer
Postat av: e

du får komma hit å se idol om du vill.. om du är piggare vill säga :P

2008-09-10 @ 15:36:45
URL: http://memman86.webblogg.se/
Postat av: karin

här får du en kram tillbaka, en riktigt stor varm en :)

2008-09-12 @ 17:09:04
Postat av: LITTLE MISS LOUISE

Hallo hallo. Tkr du att jag ska byta bloggnamn? Tacksam för svar (:

2008-09-12 @ 22:47:34
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0