städa städa varje fredag... (lördag)

Idag har det varit en riktig städardag!
Började ju dagen med en sväng på stan som ni vet, men efter att jag hade skjutsat ante till jobbet så åkte jag iväg med all återvinning som vi samlat på oss, kartonger, glasburkar, hårdplast förpackningar m.m. För eftersom man knappt tog sig in i förrådet för att hämta stinas mat så kände jag att det var dax.
När jag kom hem så fortsatte städilet & det gäller ju att passa på när ilet kommer:P. Så jag dammtorkade i vardagsrummet, städade på toan, tog bort de värsta dammråttorna på golven (ante ska skura på tisdag) och rensade lite i skafferiet + stökade bort lite. Så nu sitter jag i soffan och smaskar på lite spanish corn :) det är jag värd tycker jag!
(Kan även hända att det slinker ner några tortillachips med chilismak också! :P)

spanish corn



Imorgon är det bullbak och tvättning som står på schemat, men förhoppningsvis också friskis & svettis. Min förkylning har ju äntligen börjat släppa så nu är jag redo att börja träna igen!

Ha en mysig lördagkväll, det ska jag ha!
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0